Rengøring & Facility ManagementLøsningen

100% mobil og papirløs drift i Vej & Park

Microbizz indeholder ALT til håndtering og styring af opgaver, kvalitet, ruter, projekter, kommunikation og dokumentation.
Læs mere på disse sider eller download vores folder og løsblad her på siden.

Microbizz til Rengøring & Facility Management


 

Udvalgte nøglefunktioner

  • Enkel og fleksibel styring af alle opgavervia kalender og kort.
  • Fuldt overblik over alle opgaver, medarbejdere, udstyr og biler – 24/7.
  • Drifts- og ad hoc-opgaver oprettes og tildeles nemt. 
  • Hjælp til personalet, så opgaven løses hurtigt og korrekt.
  • Automatiske timesedler, rapporter og alarmer.
  • Kvalitetssikring via rapporter, tjek-skemaer, billeder og noter.
 

Microbizz i Kommunerne

”Det var vigtigt for os, at Microbizz er baseret på en ægte APP, så vi er sikret 100% anvendelse af systemet, også når der ikke er netadgang f.eks. i kældre og lignende. Fotodokumentation er vigtig og endelig er brugergrænsefladen afgørende for os. Så valget af Microbizz var ikke så svært, og vi glæder os til at tage systemet i brug.”

Peter Stie Broberg, Projektleder, Københavns Kommune