Microbizz til kommunerPapirløs drift

100% mobil og papirløs drift med borgeren i centrum

Microbizz er en kommunal IT-løsning med ALT til kommunerne – lige fra opgavehåndtering, kvalitetsstyring til ruteplanlægning, projektstyring og ikke mindst kommunikation med samarbejdspartnere og borgere.

Løsningen er 100% mobil og papirløs. Alt tilgås via smartphone, tablet eller PC. Alle informationer er tilgængelige 24/7 på alle niveauer i organisationen. 

  • Nem opgaveløsning – alt på opgaven via smartphone, tablet eller PC.
  • Fleksibel og enkel planlægning og styring af alle opgaver.
  • Nemt at oprette og tildele ad hoc- og gentagne opgaver.
  • Ruter på tablet for alle – med kort, tekst og tale.
  • Automatiske timesedler, rapporter og alarmer.
  • Kvalitetssikring og inspektioner. Let at planlægge, oprette tjek-skemaer mm.
  • Overblik over alle værdier - udstyr, køretøjer, værktøj mm.
  • Projektstyring.
  • Extranet-funktion til kommunikation med samarbejdspartnere mm.

Få 4 timers gratis sparring

Fortæl os om jeres udfordring. Så får I et oplæg på, hvordan Microbizz kan forenkle jeres drift og hverdag. Læs mere