Microbizz i kommunerne:

”Vi har i Rudersdal Kommune valgt Microbizz til håndtering af vores opgaver inden for Vej/Park samt ruteplanlægning og ruteoptimering. Med Microbizz har vi et fuldt og aktuelt overblik over opgavestatus samt vores personale, køretøjer, udstyr mm.

Med GPS-funktionen kan vi planlægge den mest optimale rute baseret på aktuelle data. Det øger vores effektivitet – ikke mindst ift. vinterkørsel. Herudover forventer vi at kunne bruge systemet til at registrere og dokumentere de tusindvis af små ad hoc- opgaver, der udføres. Muligheden for at kunne give automatiske tilbagemeldinger på opgaver er noget, som vi er sikre på vil betyde endnu bedre kommunikation med vores kunder og dermed en øget kundetilfredshed.”

Thomas Søgaard, Ingeniør, Teknik & Miljø, Rudersdal Kommune

“Stevns Kommune har valgt at implementere Microbizz i vores Vej & Park afdeling. Vi mener, at løsningen i mange år fremover vil kunne hjælpe os med at have en effektiv drift, der lever op til moderne krav til driftsstyring og optimering. Med opgavestyringen i Microbizz kan vi planlægge og udføre alle vores opgaver, helt ned i detaljen og med et godt overblik. Løsningen omfatter både den almindelige drift men også vores eksterne leverandører bl.a. i forbindelse med snerydning og saltning. Microbizz’ anvendelse af GPS, GIS, opgave- og driftsstyring gør det muligt for os at trække historiske data og giver et optimalt grundlag for fremadrettet planlægning. Vi ser gode udviklingsmuligheder i løsningen på det kommunale område og er glade for den positive og fremadrettede dialog, vi har med Ventu. Det er drift og udvikling med brugeren i højsædet. Oven i købet med mulighed for en god tværkommunal sparring.”

René Rovsing Bach, Digitaliseringskonsulent, Stevns Kommune

”Det var vigtigt for os, at Microbizz er baseret på en ægte APP, så vi er sikret 100% anvendelse af systemet, også når der ikke er netadgang f.eks. i kældre og lignende. Fotodokumentation er vigtig og endelig er brugergrænsefladen afgørende for os. Så valget af Microbizz var ikke så svært, og vi glæder os til at tage systemet i brug.”

Peter Stie Broberg, Projektleder, Københavns Kommune